Skrev typ haha i varje mening men vi var typ fett flummiga!

Hej! Idag har det varit en sjukt rolig dag med Louise, Sara och Jacqueline. Men Jacqueline stanna typ en timme och sen blev vi typ lite flummiga, haha! Så vi fick typ för oss att vi skulle doppa fötterna i badkaret och ha fotbad. Så jag drog upp mina byxor lite (så att dom inte skulle bli så jävla blöta). Hahah, och då kommer Louise och puttar ner mig i badkaret med typ kläderna och allt. Sen så dampade jag lite och drog ner henne också och sen stog typ Sara där och skrattade så vi drog ner henne men vi fick inte ner henne först men sen så satte hon sig ner. Haha, sen satt vi typ där och fyllde upp ett varmt bad. Och efter typ 10 minuter så kom Sara på att hon hade sin mobil i fickan. (Vi badade med typ mjukisbyxor, linnen och tröjor. Allt.) Hahaha, omg! Vet du hur mycket Louise & jag skrattade? Men som tur var så var det hennes gamla mobil som är helt fuckad som hon bara hade medans hennes nya inte funkar. Sen skulle vi gå upp och då drog jag upp handduken som låg i tvättkorgen (den var ren, ofc) och då låg typ min mobil där så den flög iväg och hamnade i badkaret så nu är min mobil helt fuckad!! Stackars oss, va?

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

SVAR: Haha tack :) Jag vet inte haha, trixade bara ihop något , x)

2009-04-16 @ 11:10:25
URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötnos? :D
VIP?

E-mail?

Har du blogg?:

Skriv din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0